|
|

075-628 3458

Geopend maandag t/m vrijdag

08:00 - 17:00

Menu

Klachtenprocedure

Klachtenopvang en -afhandeling

Heeft u een klacht over onze praktijk?

 

Wij willen ons werk graag goed en professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.

 

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent na contact met onze praktijk. Wij stellen het dan op prijs als u dit met ons bespreekt. Wij kunnen dan proberen het voor u op te lossen. 

 

Het bespreekbaar maken van klachten kan op de volgende manieren:

 

1) Bespreek uw klacht bij voorkeur met de eigen huisarts.

Veel mensen vinden dit lastig , maar wij horen graag van u wat wij kunnen verbeteren.

 

2 )U kunt ook het klachtenformulier invullen en inleveren bij de praktijk.

Wij streven ernaar om uw klacht binnen een maand te behandelen en af te ronden.

 

3) Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met

een onafhankelijke, onpartijdige klachtenfunctionaris.

 

4) Als bemiddeling door de klachtenfunctionaris geen oplossing brengt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg.

 

Onze huisartsenpraktijk is voor deze onafhankelijke klachtenfunctionaris en-geschillenregeling  aangesloten bij DOKh. Waarnemend huisartsen zijn meestal bij een andere klachtenregeling aangesloten. Dit kunt u navragen bij de assistente of bij de huisarts.

U kunt de klacht schriftelijk indienen:

 

Stichting DOKh

afdeling klachtenregeling

Robijnstraat 6

1812 RB ALKMAAR

 

 

Online Diensten
PatientenPortaal via computer
Patientenportaal via tablet en/of app
Zelf Opzoeken
Bevolkingsonderzoek
Zelftest hart/bloedvaten risico
Zelftest COPD
Thuisarts
Over Ons
Ons team
Zorgaanbod
Missie en visie
Klanttevredenheidsonderzoek
Privacyreglement
Klachtenprocedure
Praktijkfolder
Medewerking wetenschappelijk onderzoek
Nieuws
Tijdelijk bij meer mensen inzage medische gegevens mogelijk
Terugroepactie valsartan
Informatie over bijwerking hydrochloorthiazide
NHG-keurmerk
Uitwisselen medische gegevens